DORIS KENAPA DIA TU?????



Hahahahha.. ni tahap meroyan agaknya makcik lampir facebook ni.

Minta untuk dibunuh???? Stress tahap apa tu?????? Biasanya orang yang minta dibunuh ni.. ada niat untuk mematikan diri. Dengan erti kata lain... berniat untuk bunuh diri...

Bukankah niat seperti itu adalah satu jenayah dengan niat???? Rancangan menamatkan hayat dengan paksaan????

Kenapa nak cabar dibunuh??? Adakah Doris a.k.a makcik lampir faceebook sengaja nak mendedahkan ancaman keselamatan pengikut tegarnya untuk dibunuh??? Why??????? Kenapa dia nak pengikut tegar SSKM dibunuh???

Rasanya, pihak kami yang melihat tindakan SSKM didalangi si makcik lampir facebook punya mengarut nak memisahkan Sabah dan sarawak dari Malaysia. Hanya sekadar pengarut.. tak adalah sampai tahap kami melihat dia sebagai ancaman kehidupan.. cuma salakannya dalam facebook sebagai pengecut yang hanya berani dalam dunia maya semata... bukan secara realiti!!!

I see, how serious is not delivering on Doris a.k.a makcik lampir facebook in her words .. it was seen as a joke that is not funny and painful for her followers.!!!!

Apapun, LADY tak boleh paksa pengikut tegar makcik meroyan ini telan bulat-bulat apa yang LADY tulis tanpa berfikir panjang. LADY nak sangat kamurang gunakan akal fikiran korang bah! Jangan jadi orang bodoh lagi bebal sehingga boleh diperkotak-katikkan oleh si pengecut yang hanya tahu bersembunyi di UK tu. !!!!

Comments

Popular Posts