SYUKUR!! KEADILAN AKHIRNYA BERPIHAK KEPADA MANGSA LIWAT SAIFUL


Syukur keadilan akhirnya memihak kepada mangsa liwat Saiful Bukhari. Amin

Panel 3 hakim mahkamah rayuan memutuskan Anwar Ibrahim didapati bersalah meliwat Saiful Bukhari. Bukti sampel Air Mani Anwar Ibrahim yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari menjadi bukti penting bahawa Anwar Ibrahim telah melakukan seks luar tabii ke atas Saiful Bukhari.

Malah peguam Anwar Ibrahim Karpal Singh tidak membantah penemuan air mani tersebut dan mempersetujui bahawa air mani yang ditemui dalam dubur Saiful Bukhari adalah milik anak guamnya. Sepanjang perbicaraan juga Karpal Sigh hanya mempertikaikan cara penyimpanan air mani tersebut sewaktu kes di mahkamah tinggi berlangsung.

Bukti DNA Air Mani Anwar Ibrahim dalam dubur Saiful Bukhari serta keterangan yang bercanggah tertuduh Anwar Ibrahim pada mahkamah tinggi yang lalui membuktikan liwat telah berlaku.

Apa pun alasan puak pencacai Anwar Ibrahim LIWAT TETAP BERLAKU...

suasana : ketika Karpal pohon mitigations, Tan Sri Muhamad shafie Abdullah buat bantahan atas alasan kes ini telah lama dibicarakan dan DSAI sengaja melambat-lambatkan proses mahkamah dan pohon keputusan mitigations dijalankan pd hari ini juga.

- mendengar hujah tersebut DSAI bangun dan minta hakim teruskan sahaja mitigations tersebut tanpa tunggu lagi.

- tindakan DSAI yg berang dng keputusan Mahkamah tersebut dapat sokongan daripada penyokong dalam kamar dan mereka turut melaungkan boo kpd hakim dan pendakwaraya.

- seterusnya DSAI telah ditenangkan oleh Isteri

Keadaan mahkamah masih dlm tenang setelah KPD / dan OC Mahkamah bersama anggota masuk dan pintu laluan di bhg dalam diantara kamar dan kandang salah ditutup.

BH 07/03: Anwar Ibrahim dijatuhi hukuman penjara 5 tahun oleh Mahkamah Rayuan Putrajaya selepas didapati bersalah meliwat Saiful Bukhari 6 tahun lalu.
------------------------------------------------------------------------------


Ps: ada kawan LADY kata. Hukuman rotan tak dikenakan ke atas Anwar kemungkinan faktor usia. Mungkinlaj kan tapi pada penilaian LADY. Usia je Anwar dah tua. Hal lain dia berusaha melawan tua kerana tinggi NAFSU nya dalam beberapa perkara terutama DAHAGA nak BERKUASA. Dia terlupa bahawa ada lagi MAHA ADIL dan MENGETAHUI sedang memandangnya!

Comments

  1. Biarpun 100 kes liwat org ni pencacai penyokong tegar ttap x pcaya..dah kena br padan muka sdri...hncur la harapan nk jd pm kikikiki...mimpi yng x kesampaian...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts