ALAHAI PENGUNDI SEPUTEH. ANDA UMPAMA LEBAI MALANG MENYOKONG TERESSA KOK


Pelbagai kritikan LADY baca. Tidak kurang juga dizahirkan dengan laporan tindakan biadap wakil rakyat tersebut. Walau kononnya ramai juga suka menonton video sempena tahun baru itu. Tak taulah 'like' tu betul-betul manusia tau sebenarnya tentera DAP yang 'ramai' gah wujudnya di alam media walau dikawal tak seberapa ramai. Survival kerana mereka ni kerjanya memblock pemilik akaun media sosial tapi pemilik akaun normal jenis tak seperti mereka.

Pada LADY apa yang dimarahkan oleh individu atau NGO video berkenaan ada benarnya. Tindakan kononnya sekadar untuk dapatkan keriangan, penonton ketawa melalui menghina atau memperlekehkan pihak lain sempena tahun baru cina ini satu idea yang sangat tidak matang dan sepatutnya tidak sekali-kali difikirkan oleh individu yang diundi menang sebagai wakil rakyat.

Seingat LADY dalam Tahun baru Cina ini. Kita sememangnya diminta membuat orang gembira dan tidak boleh marah. Adakah Teressa Kok melakukan adat sambutan tahun baru cina itu mengikut adat istiadat sambutan sebenarnya? Mungkin pada kepala otaknya hanyalah sindiran lawak untuk orang ketawa. LADY tengok takpun membuatkan LADY ketawa . Nak termuntah adalah dengan watak gedik wanita makeup kalah lagi makeup MAK NYAH cari JANTAN kat jalan raya.

Adakah Insiden Lahad Datu sebagai gurauan kerana tanggapan Teressa Kok ianya hanya SANDIWARA dan tidak mengapa jika ia digunakan sebagai lawak gurauan untuk menghiburkan penonton???

Pertanyaan LADY. Kalay Teressa Kok nak sangat membangkitkan orang ramai ketawa. Kenapa memilih kerjaya POLITIK sebagai platform untuk hidup??? Kenapa tidak sertai saja MAHARAJALAWAK atau mengisi kekosongan PELAWAK? Tak perlulah menjadi wakil rakyat kerana pada pandangan LADY tugas wakil rakyat bukan suatu tanggungjawab yang boleh dianggap PERMAINAN BUDAK TAK CUKUP MATANG.

Tak hairanlah Teressa Kok tak akan menarik balik video berkenaan kerana akalnya tak cukup sejengkal matangnya. Tidak merasa sentimen MENGGURIS PERASAAN ORANG LAIN yang terluka akibat gurauannya! 

Apapun LADY nak ucap tahniah jugalah pada pengundi SEPUTEH kerana anda sebahagian yang memangkah Teressa KoK Menzahirkan di mana tahap pemikiran anda memilih wakil anda. Tak nak berubah kan. Dah cukup bahagia kan memiliki PELAWAK sebagai wakil rakyat anda.

Ingat Teressa. Di Parlimen anda KEBAL berkata apapun kerana itu keistimewaan diberi dalam Dewan Mulia tetapi anda tersalah tindakan di luar parlimen.. anda melanggar akta dan undang-undang yang Dewan Parlimen tak mampu melindungi anda!

Jangan cemari perayaan tahun baru cina dengan perangai anda. Jangan kata Melayu rasis sedangkan anda berulang kali mencabar. Melayu dalam DAP bukan melayu tetapi mereka yang tak pernah mengaku diri mereka Melayu!

Comments

Popular Posts