TINDAKAN BODOH PIJAK BAKAR BENDERA JEPUN


Simpati LADY kepada rakyat Malaysia yang berada di Jepun. Tindakan bodoh pentaksub Anwar memijak dan membakar bendera Jepun di hadapan Kedutaan Jepun telah menyukarkan mereka.

Keluhan ini dikongsikan oleh pelajar Malaysia di laman sosial yang dikesan oleh rakan LADY.


Tindakan ini adalah ZALIM sebenarnya. LADY nak tanya.. di mana KEADILAN yang kononnya AMK katakan nak tegakkan itu? Hanya kerana Anwar ibrahim dihalang masuk ke Jepun mereka bertindak ZALIM kepada rakyat Malaysia yang tidak terlibat langsung apa lagi ada kaitan dengan si Anwar bin Ibrahim itu!



Andai konon si sam ketot atau ketua AMK kata halangan anwar melanggari hak asasinya. Bagaimana pula hak asasi rakyat Malaysia yang berada di Jepun terkena tempias keBAHLULAN mereka semalam?


LADY cadangkan.. elok individu-individu memijak dan membakar bendera dihantar ke Jepun untuk diambil tindakan atas KEBIADAPAN mereka kepada UNDANG-UNDANG negara berkenaan. Dan LADY mencabar mereka meminta maaf atas KEZALIMAN mereka kepada rakyat tak berdosa di Jepun itu.


Apa pula SIAL mereka yang terlibat aktiviti BODOH semalam di kedutaan Jepun. Memang bodoh pun! Anwar buat salah korang bebal nak membela konon tu apa dajjalnya?!!!!

Comments

Popular Posts