SUDAH DALAM JANGKAAN!!!


Heheheh seperti yanh dijangkakan.. tindakan seorang 2 pentaksub Anwar memulakan kempen di tepi khalayak mengajar orang ramai Boikot produk Jepun. Hanya kerana BIG PAPA mereka dihalang masuk ke negara berkenaan.

Tu diaaaaa.. baru jadi ketua pembangkang! Dah ada unsur-unsur membangkitkan kemarahan orang lain kerana kepentingan pribadi yang 'tercalar' ! Tapi LADY  tak pernah hairan. Sebab ia sudah kelaziman dan makanan raji untuk mereka yang sangat taksud terhadap King Of Drama ini. Samalah seperti kewujudan PKR tak payah nak suruh kaji sejarah penubuhannya. Tengok saja LOGO parti berkenaan. Simbol mata sebelah bersempena mata Anwar yang lebam dek ditembuk dahulu.

Cuma nak fikir balik.. kalau nak boikot barangan Jepun.. hmmm.. cuba kira kenderaan di setiap jalan raya.. kenderaan keluaran mana yang banyak selain kenderaan keluaran negara kita. Rasanya keluarga Anwar menaiki kenderaan apa ya sekarang?.. dalam rumah mereka yang terlibat kempen ni.. peralatan dalamnya dari jenama negara mana ya? Anak-anak mereka yang kecil ataupun cucu mereka.. nak ker berhenti menonton cerita ultraman.. shinchan.. doraemon.. apa lagi ya.. cerita yang sering ditayangkan? Sendiri jawablah yer?! Hehehehe....

Rasanya.. pentaksub Anwar ada tak membuat himpunan aman deoan kedutaan Jepun mendesak kedutaan berkenaan mengeluarkan kenyataan MEMINTA MAAF kepada Anwar? Kalau tidak seluruh negara boikot Jepun? Hehehehhe... rasanya.. tak akan berlaku punya.. ahli UMNO dah 3 juta. Orang yang berkecuali sudah berapa... tak kuasalah nak memboikot barangan Jepun hanya kerana kes sebegini. Buang masa sahaja. Siapa Anwar sehingga nak bertindak sedemikian. Setakat ketua pembangkang yang tak memegang apa-apa jawatan dalam PKR.. setakat menjadi penasihat yang dilantik oleh si isteri semata.. tak ada kelasnya nak sokong.

Setakat dia seorang sahaja dihalang masuk... nak boikot.. hahahhaha... satu jenaka yang terunggul untuk bulan januari 2014 ini. Lainlah kalau negara Jepun telah isytiharkan menghalang seluruh rakyat Malaysia masuk ke Jepun. Yang itu wajarlah sebagai rakyat Malaysia kita tuntut penjelasan. 

Comments

Popular Posts