BILA SI RAKUS MENULIS



Macam bangga ja..😂😂 macam bongkak ja...😆😆 macam bongok ja.. 😱😱macam bodoh ja😛😛

Kalau blogger ini bertanggapan ianya satu kejayaan dengan menulis cerita mantan ket penerangan puteri kota belud keluar dari majlis ceramah tidak laris si Anwar di rumah Yapin Hari sabtu tu.. nampak sangat macam bebalnya dia!

Kalau LADY lah.. cerita si Kelapa mawar ini bukan mengaibkan si maisarah tetapi memalukan penganjur itu. Nampak sangat POLITIK AKAL KONTOT mereka. Kenapa takut sangat???? Walau si Maisarah ini ejen atau perisik BN sekalipun.. dengan meminta beliau meninggalkan majlis adalah satu langkah PALING BODOH mereka lakukan. Mau TAPUK apa wooo pengisian majlis tu?????

Kalau tidak mahu maklumat bocor.. buat apa adakan majlis di rumah orang yang sememangnya di kawasan kampung. Buatlah dalam kontena kargokah.. atau dalam bilik seminarkah yang hanya ada jemputan sahaja dibenarkan masuk. Itu mesti CONFIDENTIOL sangatlah

kalau inilah artikel dibanggakan si kelapa mawar.. kasihan dia lor...
Lagi lawak tak melucukan apabila blogger ini menjadikan tajuk si maisarah dihalau itu sebagai cerita utama. Bangga sangatlah berjaya mengarahkan dia tinggalkan majlis? Apa punya BANGANG punya akal!

Kalau LADY lah penganjur.. LADY akan biarkan je si maisarah tu duduk lama di sana. Suruh lagi si Anwar berdiri menegur dia. Kalau dia duduk di belakang.. LADY suruh lagi dia pindah tempat duduk. Kasih duduk di depan masa si Anwar beri ucapan. Semua itu LADY tangkap gambar dan  highlightkan ... "MAISARAH MERAN, MANTAN KETUA PENERANGAN PUTERI KOTA BELUD PENYOKONG ANWAR DALAM DIAM!"  atau "MP KOTA BELUD DALAM DELEMAH, PEGAWAINYA BELOT" itu baru NGAM!  Kasih malu kaw2... ( ps: kepada pakar strategik PKR Sabah. jangan selepas ini baru mau tiru strategik yang LADY katakan di atas. Sebab sengaja LADY buka di sini. Saksi adalah pembaca artikel LADY sendiri. Kamurang tiru bererti SAH betullah kontot akal kamurang!!!)

Apapun.. tahniahlah LADY nak bagi pada kelapa mawar kerana CEPAT PANTAS TANGKAS kasih bocor keBEBALan akal. MENDEDAHKAN keBANGANGan dan keBODOHan penganjur, dengan menulisnya dalam artikel ke-2 2014 blog anda. Dan TAHZIAH kepada anda serta penganjur juga ya.

Macam gelojoh ja..🐔🐔 macam rakus ja.. 🐓🐓macam bodoh ja ..🐗🐗 macam bebal ja.. 🐷🐷KASIHAN LOOOOO...

ps: LADY terlupa pula.. penganjur kan pengikut si anwar.. agaknya mereka hanya mengikut ARAHAN KING OF DRAMA ini untuk menghalau siapa sahaja yang diragui. takut konon RAHSIA terBOCOR.. tapi .. tak perlu takut orang luar.. penulis kelapa Mawar pun sudah kasih bocor keBODOHan dan keDANGKALan akal !!!

Comments

Popular Posts