UNDI PARTI INI BERMAKNA SOKONG KRONISME DAN NEPOTISME

Suara-suara sumbang petugas laman maya pembangkang saban masa melemparkan tuduhan kononnya UMNO amalkan kronisme.

Sebenarnya lemparan tuduhan berkenaan hanya menyembunyikan perkara yang berlaku dalam kumpulan mereka sendiri. Umpama 'kuman seberang laut nampak tetapi gajah di depan mata tak nampak'!

Baca lagi!

Selepas 10 tahun Anwar Ibrahim menyerang Tun Mahathir dengan isu kronisme dan nepotisme, akhirnya Allah SWT bayar cash bila dia ada parti sendiri.

Malah dalam pemilihan calon PKR yang bakal bertanding, ramai calon-calon lama digugurkan dan digantikan oleh rakan-rakan baik Anwar masa dia berkuasa. Reformis yang berjuang semasa Anwar dalam penjara juga diketepikan. Sebab itulah mereka memilih keluar dari PKR kerana tak tahan dengan keDIKTATORan pemimpin mereka.

Begitu juga dengan DAP.


Jika anda menyokong amalan kroni dan nepotisme.....Undilah Pakatan.

Sumber: mymassa blog

Ps: berdasar pengamatan pu3 lah secara pribadi. Yang menyokong pakatan temberang  ada 2 kategori. Pertama yang 'kuat' dan yang kedua 'ikut-ikut' saja.

Yang 'kuat' ni ada sejarah kurang ok semasa mereka berkedudukan dalam BN. Ada kes. Kemudian tiada tempat. Terus melompat. Cuba imbau perkara berlaku.. lajim. Bumburing si jeffrey k. Twebaru M. Taip @ dikenali dulu mike tyson! Ala.. Anwar itu sendiri!!!! Mereka hendak mengekalkan kedudukan power mereka. Itu pasal beriya-iya kempen raih SIMPATI ! Orang sebegini mau disokong lagi? Amanah dulu laksanakan pu  bermasalah! Mau bagi lagi test ? Ndak payahlah! Sejarah sudah menunjukkan siapa mereka sebelumnya. Mereka itu hanya BERUBAH parti saja. Perangai tidak berubah pun!

#vote4BN
#betternation
#BNBah
#JanjiDitepati
#PRU13

Comments

Popular Posts