GOTONG ROYONG PAKAI BAJU BATIK??????


Hahahahahahah... sah setakat ambil gambar sahaja!. Tak pernah dibuat orang normal.. buat kerja pakai kemeja batik!!!

Baca lagi..

Ciri-Ciri Seorang Wakil Rakyat Yang Terbaik - @Khalid_Ibrahim Gotong Royong Pakai Baju Batik!

Inilah yang dikatakan seorang calon Wakil Rakyat yang terbaik. Sanggup turun padang sewaktu tempoh berkempen untuk projek gotong royong bersama-sama dengan Rakyat. Apa susahnya, pegang "scoop" atau cangkul, buat muka kepenatan sedikit, ambil gambar dan letakkan di dalam laman sosial Facebook! 

Kelihatan juga di gambar bekas EXCO Kanan Selangor, Ronnie Liu turut bersama-sama dengan beliau. Entah apa yang dijanjikan kepada Ronnie Liu yang menyebabkan Ronnie Liu sentiasa mengikuti bontot TS Khalid Ibrahim, walaupun beliau digugurkan dari jadi calon PRU-13? Jawatan  Senator atau kontrak rumah urut di Selangor?

Mana pegawai khas yang menguruskan etika berpakaian Mantan Menteri Besar ini? CTS sebelum ini pernah membuat posting bagaimana TS Khalid Ibrahim pernah berpakaian lengkap berbaju Melayu bersamping sewaktu menghadiri Majlis Sukaneka Kakitangan PKNS! Mana ada orang pergi gotong royong membersihkan kawasan pakai baju batik lengan panjang Khalid Ibrahim oooi! Failed!!!
Sumber: Cucu Tok Selampit blog

Takat nak ambil gambar je. Tu tak bermakna dah bertitik peluh konon bergotong royong! Pu3 nampak sangat kelentong pakcik gagap ni!!!!

Comments

Popular Posts