PRU13: ISNIN MEMPERINGATKAN MUSLIHAT PAKATAN PEMBANGKANG USAH DIPERCAYAI


Isnin menjelaskan bahawa Anwar Ibrahim adalah pemimpin PKR dan menyedari bahawa ada di kalangan guru mendengat celotehnya kemungkinan akan terpengaruh

Beliau memaklumkan bahawa beliau kenal siapa Anwar Ibrahim. Anwar adalah seorg yang dibiayai oleh kumpulan Yahudi. Kerana itulah lambang PKR adakah sebahagian menyerupai kumpulan Yahudi.  Beliau menyokong israel yang merampas sebahagian besar negara Palastine.

Apa yang dilakukan oleh anwar ibrahim adalah menghalalkan cara. Yang penting Anwar menjadi Perdana  Menteri Malaysia.

Isnin mengatakan beliau akan percaya kepada Anwar seandainya Anwar berani menjunjung Al quran dan menyatakan bahawa beliau tidak melakukan liwat. 

Beliau menyatakan demikian dalam majlis kursus Integriti Pengurusan Jabatan Hal Ehwal Agama Negeri Sabah di Beaufort di hadapan guru-guru agama dan imam-imam di daerah tersebut sementara menanti ketibaan Datuk hajah Azizah Menteri Pembangunan Masyarakat dan Hal ehwal Pengguna Negeri Sabah.

Menurut Isnin Aliasnih Pemangku Ketua UMNO Bahagian beaufort. Berkenaan sokongan guru agama ke atas PAS. Hakikatnya PAS hari ini sudah terpesong perjuangannya. Beliau menjelaskan bukan beliau menolak pemimpin Islam. Tetapi perjuangan PAS mengkafirkan  orang Islam yang bukan menyertai PAS.

Dahulu PAS mengatakan orang islam UMNO adalah kafir kerana bersahabat dengan orang india (mic) orang cina (mca). Tetapi hari ni PAS pula mengagungkan DAP yang sudah jelas adalah parti komunis. Beliau sedih apabila melihat orang yang mempunyai pendidikan agama menjulang bendera DAP yang sudah jelas menolak Islam dan orang Melayu.

Beliau menegaskan UMNO cintakan bangsa memperjuangkan agama Islam.

BAH ! Jom Undi BN

#vote4BN
#BNBah
#betternation
#PRU13
#BNTatap

Comments

Popular Posts