PRU13: ADIK YAHYA LAMPONG SOKONG BN!!!!


Pelik tapi benar. Adik Yahya lampong tidak menyokong abangnya sebagai calon PKR yang menentang BN.!!


Lazimnya, jika salah seorang dari anggota keluarga diberi kepercayaan dipilih menjadi wakil parti ( calon lebih senang mau fahamlah) seluruh anggota keluarga akan sepakat menyokongnya!


Kecuali... jika keluarga yang sudah berpecah belah macam keluarga azmin ali.!!! Opppssss keluarga yahya lampong ada krisis keluarga azmin ali jugakah? Krisis berpunca apa tu? Kesalahan apa yang dilakukan oleh yahya lampong (PKR) sehingga adiknya sendiri. NARAWI LAMPONG Sedarah sedaging. Lahir dari ibu sama berbapa sama menolaknya dan menyokong Barisan Nasional (BN)


Ini kes realiti! Betul-betul punya! Penolakan Narawi Lampong dizahirkan apabila beliau sendiri hadir dalam majlis Ceramah dan majlis ramah mesra di daerah mengundi pengalat n.21 kawang di rumah Riping Hj Salam, kg Santing.

Beliau juga menyatakan sokongan sepenuhnya calon BN Datuk Rosnah Abd Rashid shirlin (calon Parlimen Papar) dan Datuk Ghulam (calon N21 Kawang) !!!!

NDAK ADA SUDAH INI KALILAH untuk calon PKR Yahya Lampong. Jangankan masyarakat Papar.. ahli keluarga pun ndak menyokong.

Ps: politik lalang atau survival ni ndak boleh pakai kalau mengaku jadi pejuang negara. Ndak boleh jadi juga SESUMPAH yang tukar-tukar warna hanya kerana mau selamat!!!!

Jom UNDI BN!!!

#Vote4BN
#BNBah
#betternation
#PRU13
#BNTatap

Comments

Popular Posts