SIAPA CALON TERBAIK


Calon telah ditetapkan. Hanya tinggal diisytiharkan siapa yang akan dipilih dan dimuktamadkan!

Baca lagi...

Abby, Tian Chua dan Haron Taib elok dihantar ke Lahad Datu!

Siapakah calon yang paling layak untuk dihantar ke Lahad Datu? Tentera dan polis telah berhempas pulas untuk mempertahankan kedaulatan negara ini.

Kini tiba masanya keyboard critics di hantar ke Lahad Datu supaya mereka dapat first hand experience situasi di medan tempur.

Di negara Barat semua mereka yang didapati bersalah moral akan dihukum dengan community service.
Calon utama  untuk dihantar bagi membantu servis komuniti di Lahad Datu ialah :-


Seeloknya kita boikot Abby Abadi sehingga dia mengubah kenyataan menghina polis dan tentera yang syahid di Lahad Datu-doakan agar dia kembali ke pangkal jalan dan mendapat hidayah yang sebenarnya

 


Tian Chua dicadangkan untuk menjadi "perisai hidup" bagi mana mana polis dan tentera yang sedang diserang oleh sniper lanun Sulu supaya dia tahu pertempuran itu bukan "sandiwara"

 
 


Salmah Husainie ni adalah guru di Marudi Sarawak. Seeloknya Kementerian Pelajaran menghukum reman dan digantung perkhidmatannya  seperti Cikgu Lofti juga. Dia telah menukar fb kepada Tulip Biru.
 

Mungkin setelah servis komuniti di Lahad Datu Haron Taib boleh mengikut fatwa JAKIM, Mufti Kelantan dan beberapa ulama Islam ASWJ dan ahlillah yang berfatwa perwira yang gugur di medan tempur dan mempertahankan negara serta ugama Islam sebagai syahid akhirat

 
 

Disebabkan Cikgu Lofti yang menghina perwira yang gugur di medan perang sebagai "anjing" dilanjutkan tahanan reman maka dia akan menjadi calon reserve...sekiranya salah seorang daripada calon "keyboard critics" di atas "Missing In Action" di Lahad Datu.


Sumber: anak bukit gantang blog

Ps: 3 penama ada berani sahut cabaran ni?

Comments

Popular Posts