KENAPA ANWAR SAMAN PAPAGOMO ?


Pu3 terima info dari rakan mengatakan papagomo bakal disaman dalam tempoh 48 jam sekiranya gagal menarik kembali artikel yang dipublishkan serta minta maaf secara terbuka.

Pasal video tukah? Sumber rajagoyang360.blogspot.com itukah? Lor? Takkan blog tu punya artikel papagomo pula kena saman? Lagipun.. seperti artikel sebelum ini.. pu3 ada tanya.. siapa lelaki itu? Selepas itu Anwar tiba-tiba buat penafian mengatakan video itu bukan dia. Sebab perutnya BUNCIT.
Baca lagi...

ANWAR SAMAN PENYEBAR VIDEO LUCAH BERLESEN.

Anwar Ibrahim hari ini bertindak menyaman seorang individu kerana didakwa menyebarkan gambar serta video lucah didalam ruang siber yang dikatakan mirip dirinya. Saman berjumlah RM 100juta tersebut telah difailkan di Mahkamah hari ini.

Menurut N.Surendran yang membuat kenyataan media bagi pihak anak guamnya, beliau memaklumkan bahawa Ketua pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim hari ini telah memulakan prosiding undang-undang terhadap satu Wan Muhammad Azri bin Wan Deris yang merupakan pemilik / pengendali laman web berkaitan Umno yang dikenali sebagai "Papa Gomo".

Pada 16 Mac 2013, laman web Papa Gomo menyiarkan gambar palsu dan tuduhan tidak berasas terhadap Datuk Seri Anwar dalam usaha untuk mengaitkan beliau dalam satu lagi video seks yang direka.

Dalam surat permintaan yang dihantar hari ini, peguam Anwar telah menuntut supaya blogger Papa Gomo menarik balik tuduhan berniat jahat, meminta maaf dalam tempoh 48 jam mulai dari hari ini, dan membayar ganti rugi dalam jumlah sebanyak RM 100 juta.

Jumlah gantirugi yang dituntut iti berdasarkan hubungan rapat blogger tersebut dengan beberapa pemimpin kerajaan serta Agensi dan juga sokongan jelas UMNO terhadapnya.

Anwar sebelum ini menafikan beliau adalah individu yang dimaksudkan didalam beberapa siri video serta gambar skandal seks yang menggemparkan negara. Bukti fizikal seperti bentuk perut telah menjadi alasan Anwar menafikan dakwaan terbabit. ~ MPP News

Ps: tertanya-tanya juga. Kenapa nak saman orang lain hal video lucah ni? Kes video daddy hot dulu tu.. apa sal tak saman datuk eskay ya?

Soalan pu3 sampai hari ini belum dijawabpun. Betulkah lelaki itu Anwar.? Dalam dunia ini.. berapa orang yang seiras dengan Anwar? Ada boleh jawabkan tak????

Comments

Popular Posts