NURUL IZZAH PENGKHIANAT ISLAM!!!!


MELAKA - Soal agama tidak wajar dijadikan sebagai bahan untuk meraih simpati politik kerana ia secara tidak langsung boleh mengelirukan umat Islam.

Ketua Wanita UMNO Melaka, Datuk Rabiyah Ali berkata, rakyat harus membuka mata dan menolak mentah-mentah apa yang dinyatakan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Nurul Izzah Anwar yang mengatakan orang Melayu bebas untuk memilih agama.

Menurutnya, apa yang dinyatakan oleh Nurul Izzah itu jelas terpesong dan menyalahtafsir ayat al-Quran apatah lagi Perlembagaan Persekutuan juga telah menetapkan bahawa seorang Melayu merupakan seorang Islam.

"Saya pelik bagaimana seorang terpelajar seperti Nurul Izzah boleh membuat kenyataan yang boleh mengelirukan umat Islam.

"Ini membuktikan dia masih belum cukup matang dalam politik. Hanya kerana cuba meraih simpati politik untuk pilihan raya umum nanti, dia sanggup membuat kenyataan yang boleh memesongkan akidah umat Islam. -UTUSAN

Ps: pu3 tak anggap itu sebagai pembawaan tidak matang. Tetapi lebih kepada pandangan nak menuju zone selamat agar diterima oleh penyokong non-muslim. Kejar KUASA walau menggadaikan Agama. DNA si bapa sah diwarisi sepenuhnya oleh nurul izzah ni.

Sememangnya Malaysia memberi kebebasan beragama. Tetapi ia bukan platform untuk bebas lompat ke agama lain bagi orang Islam.! Kenyataan nurul izzah sememangnya tak patut diterima. Pengkhianat Agama islam WAJIB diperangi! Penyokong pakatan beragama Islam yang masih sayangkan agama islam terutama ahli PAS yang mengaku pejuang Islam WAJIB memerangi keluarga Anwar yang semakin lama semakin nampak taring mereka memperolokkan Islam!

Wan azizah pula, kesetiaan pada suami tu memang pu3 tabiklah. Tetapi sebagai seorang beragama Islam, perbuatan menghina kesucian islam ni, tak mewajibkan awak untuk terus taat setia kepada suami. Dah nampak perbuatan anak yang dah mewarisi seluruhnya perangai suami, sebagai ibu, bukan disokong tetapi WAJIB ditegur dan dinasihat!!!!

Buka mata wahai muslimin dan muslimat!

#BNBah
#BNBagus
#janjiditepati
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts