CUKUP SUDAH NAK BERI PELUANg 'TEST'

Semangat yang disampaikan oleh YAB PM dalam ucapan dasarnya memberi semangat kepada semua perwakilan. Lain bebenor rasa berbanding tahun sudah-sudah.

Perhimpunan akhir sebelum PRU. Aura nak tempur, gempur, perang sudah semestinya kuat! Berkobar-kobar. Pu3 dah tak pedulilah. Dapat je banner special BN masa lagu 1 Malaysia berkumandang. I LOVE PM juga jadi pilihan pu3 ditayangkan

Apa yang dikatakan PM benar. Usah sekali-kali kita merisikokan negara dengan memberi peluang pakatan pembangkang memerintah. Tak cukupkan ujikaji 2008 ke atas negeri-negeri diperintah oleh mereka dijadikan hasil untuk keputusan menolak pakatan pembangkang.

Dalam ujikaji makmal atau penyelidikanpun, persampelan bukan digunakan 100% bahan kajian untuk dapatkan keputusan. Tetapi persampelan itu sudah cukup memberi gambaran kepada keputusan sebenar

Demikian juga pentadbiran. Tak cukupkah peluang melihat negeri diperintah pakatan pembangkang sebagai perbandingan untuk memangkah PRU-13. Takkan rakyat masih buta minda nak lagi jadi mangsa uji selidik kali kedua. Nak mampus namanya?!!!!

Pu3 nak berpesan. Pu3 ni kumpulan generasi masa akan datang. Tak akan sekali-kali nak jadi mangsa hasil ujian GAGAL untuk pentadbiran pakatan pembangkang.!!!!!

Nyahkan penyokong Israel itu!
Nyahkah pendoa kemusnahan Islam itu
Nyahkan pengikut LGBT itu
Nyahkan Pemungkir janji itu
Nyahkan DAP, PAS, PKR !
Allahu Akbar!!!!!!!


Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts