Kita Berhimpun Di Bukit Jalil Kerana UMNO Menghormati Undang-Undang Nega...



video di atas sumbangan dari KLPos.com

PEWARIS ANAK BANGSA
Perdana Menteri Dan Juga Presiden UMNO Malaysia Datuk Seri Najib Tun Razak Berkata UMNO Berhimpun Di Stadium Bukit Jalil Kerana Menghormati Undang-Undang.

SELAMAT ULANG TAHUN UMNO YANG KE-66.

pu3 nak berpesan kepada 'Budak demo' yang tak reti ditunjuk ajar secara teori. inilah yang dimaksudkan oleh penguasa tempatan yang sebelum ini menawarkan agar melakukan himpunan konon aman di studium bukit jalil. Tiada pergaduhan. malahan boleh membuktikan jumlah keramaiannya. tak perlulah cyber trooper pakatan pembangkang nak buat superimpose menambah jumlah kononnya Kuala Lumpur ditenggelami oleh peserta rusuha BERSIH 3.0

Berpesan uga pada kritikan yang mengatakan melakukan himpunan Jonvoi larian bendera UMNO seluruh negara adalah satu pembaziran. Demikian juga himpunan sempena Ulang tahun UMNO ke-66 satu pembaziran. ini jawapan pu3. ia bukan satu pembaziran kerana tak merugikan pihak yang tak terlibat. tiada kerosakan yang berlaku kepada pihak yang terlibat mahupun yang tidak terlibat. Himunan yang melalui kelulusan undang-undang tanpa menyukarkan pihak terbabit secara langsung maupun tidak langsung.  Himpunan ini samalah seperti suasana menonton bola sepak dan menyertai menonton konsert dengan kellusan dan memenuhi arahan . lain kali pesanan pu3, jangan nak buat kenyataan paling bodoh dalam mana-mana wall rakn pu3 bekenan himpuna UMNO andai niat nak membandingkan dengan rusuhn BERSIH 3.0 yang teruk lagi busuk itu.

Comments

Popular Posts