BANTAHAN PERKAHWINAN GAY POPULAR DUBLIN!!

ketua PBIK membuat laporan di balai polis Jinjang
demontrasi bantah tindakan budak gay
membuat kenyataan
ketua PBIK membakar gambar budak gay sebagai tanda bantahan
Masih ingatkah lagi gambar perkahwinan antara lelaki yang melibat salah seorangnya adalah anak muda melayu. Semalam exco pemuda UMNO menyatakan bahawa beliau akan ke Dublin utk menjejak perkara berkenaan.

Wah.. Semakin berani kan penampilan menunjukkan "GAY" ni di Malaysia. Laknatlah ambiga yang membuka keberanian ini! Cara pakaian pengantin Melayu lagi, siap dengan kelengkapan baju melayu sudah pasti mempunyai agenda sendiri. SEKSUALITI MERDEKA kah itu!????

Hari ni, Pertubuhan Belia Islam Kepong (PBIK) telah membuat laporan polis di Jinjang berkenaan tersebut serta membuat demontrasi membantah tindakan songsang tersebut.

Kemarahan mereka kerana pelajar melayu tersebut sebelum ini dikatakan hilang sehingga menimbulkan kebimbangan keluarga. Dan tersebarnya gambar perkahwinan antara lelaki mengejutkan keluarga kerana wajah pengantin lelaki tersebut menyerupai anak yang dikatakan hilang.

menurut info pu3 perolehi, budak ini mendapat tajaan petronas pengajian kedoktorannya. Malangnya kegagalannya berinteraksi dengan pegawai petronas terhadap keputusan pengajiannya yang jatuh, menyebabkan petronas menafik balik tajaannya pada mac yang lalu. peliknya, budak ini tidak kembali ke tanah air sehingga keluar berita perkahwinan songsang ini.

Ya Allah, kenapalah perbuatan zaman nabi Luth kini kembali menyerlah. ! Ambiga! Awaklah pencetus keberanian ini! Laknat ke atasmu.!!!!

Comments

  1. Kalau mengikut pemahaman saya, perkataan "guy" adalah merujuk kepada seorang lelaki tapi rasanya sedara maksudkan "gay" jika merujuk kepada tulisan sedara dalam post ini. Maaf jika saya tersilap faham.

    ReplyDelete
  2. Heheheh mmg betul teguran tu. Saya tersilap dlm ejaan. Baru perasan setelah saudara mengeurkannya. Terima kasih

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts