KEMPEN LAWAN FITNAH DAN KONSPIRASI UNTUK ANWAR KONON!!!

Kata mohd nor fb :
Kempen 901: macam kempen seluar jean Levi's pulak..!!

25/12/11 - Walaupun Anwar Ibrahim pada 15 Disember lalu begiti yakin bahawa hakim akan memutuskan beliau bersalah atas tuduhan meliwat bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan, 9 January ini, namun tindakan Ketua Umum PKR itu membuktikan sebaliknya. Inilah yang dikatakan dissociative identity disorder (DID) yakni tidak sama apa yang diucap dengan apa yang dilakukan.

Dari kegairahan mengatur perjumpaan bersama anak muda termasuk dikediaman peribadinya di  Bukit Segambut, hingga melangkah ke gereja Full Gospel Tabernacle, Subang Jaya untuk meraikan  Chrismas hi-tea anjuran National Evangelical Christian Fellowship (NECF), 24 Disember semuanya menjurus kerah itu.

Difahamkan, perancangan seterusnya, pada 28 Disember ini, jam 11 pagi, bertempat di Kelab Sultan Sulaiman, Kuala Lumpur akan diadakan majlis pelancaran Program Bebaskan Anwar 901 (901 @ Levi's 2nd generation huhuhu..)

Blogger Angin Perubahan berpendapat jika Anwar sudah menggerakkan program seumpama itu bermakna beliau sudah yakin didapati bersalah. "Maknanya Anwar sudah yakin bahawa dia akan masuk penjara. Maknanya Anwar sudah yakin dirinya juga sudah bersalah dan tidak mampu membela dirinya sendiri. Peguam kesangan Anwar pun sudah mengakui memang ujud hubungan liwat tetapi secara "SUKA SAMA SUKA"...

"Rakyat sudah celik, mereka bukan lagi percaya "BULAT-BULAT" apa yang Anwar perkatakan, Mereka sudah tahu mana yang separuh benar, mana yang salah dan mana "YANG PUTAR BELIT" Anwar sendiri.

Kalau begitu, Mahkamah di negara ini tidak boleh dianggap adil kalau menjatuhkan hukuman kepada Anwar? Hanya dianggap adil kalau menjatuhkan hukuman kepada pimpinan UMNO sahaja. BEGITULAH TAFSIRAN KEADILAN MAHKAMAH BAGI PEMBANGKANG? DANGKAL DAN TERLALU BERAT SEBELAH TAFSIRAN ITU", kata blogger itu 

pu3 memang nampakpun. Nama je 'keadilan' tu sebgai penipuan mengelirukan minda rakyat yg tk guna akal waras. Anwar memang hebat dlm manupulasikan emosi orang. Tapi pengawal emosi ni sampai bila berjaya. Akal waras akn kembali jua akhirnya. Heheehhhheeheheh.. Tk percaya? Tgoklah nanti. Kepercayaan tu tak akan lama anwar. Sebab tu dia asyik bertemua menambah perasaan agar psikologi bergerak! Ceh!

Comments

Popular Posts