TAK SUDAH-SUDAH NASUTION TUDING PIHAK LAIN UNTUK COVER

Pelik? Bagi pu3 xder peliknya perangai SU agong PKR ni. Sememangnya dia sejak azali akan menggunakan taktik lamanya. Ada isu yang dikeluarkan walau ia berpunca dari PR n dia dengan tangkas akan menuding mengatakan isu ini berpunca dari pihak lain

Siapa pihak itu? UMNO, BN, UTUSAN, RTM, TV3 .. Pendek kata media arus perdana akan dituding konon pihak itu yang merumitkan keadaan.

Soalan pu3 isu hudud ini, umnoker yang buka cerita? Gaduh2 dalam PR kerana xbersetuju dengan pengumuman hudud itu UMNO ker yang cetuskan? Kenapa MB kedah menolak pelaksanaan hudud dalam pentadbirannya sedangkan dia adalah kepimpinan PAS?

Nasution terlupa agaknya PAS ini umpama umno pada matanya kerana dia bukan ahli pas, pkr. (Pening kerana runsing) sebab tu jarinya dan mulutnya lancar sangat menyebut dalam PC di hadapan media. Lantak awaklah nasution, lepas ni jangan sangka media akan bersahabat.

Terlupaka saudara, anwar sendiri diclair senyap di kelantan menyokong hudud secara pribadi. Dia adalah kepimpinan pkr. Utk PC cukup2ler umumkan hal ini akan diperbincgkan secara mendalam 28hb kelak. Tak perlulah timbulkan cerita nk mempersalahkan pihak lain hanya untuk menutup masalah dalam pakatan cetusan kepimpinan dalam PR itu sendiri! Fikirkanlah...

Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

Comments

Popular Posts