Followers

PENIPUAN YANG SANGAT KETARA



Perhatikan gambar di atas. Yang buat editing pada gambar berkenaan tak bijak. Mata si Asrul sememangnya bermasalah! Dia dengan megah dan bangga memuji hasilan kerja kasar pegawainya . LADY sepintas lalu melihat gambar posting si Asrul dalam acc FB nya terus melihat penipuan sangat sangat ketara. Tak nampakker Asrul??? Atau dah teruja sangat sebaik sahaja menerima gambar yang dikirim oleh si pegawai tanpa memeriksa ketepatan gambar terus lakukan posting di FB! Hahahahahahaha.... lawak sungguh!!!

perhatikan gambar ini



tak nampak ada yang pelik ???? tak apa/ tengok lagi gambar yang LADY Zoom kan ini pula...


ada nampak tak kepelikannya? tak nampak juga??? baiklah. perhatikan yang tlah LADY bulatkan ini. 


nahhhhh.. mesti baru perasankah kepelikan pada gambar yang telah digunakan oleh si Asrul di laman FB nyaa!!! Ianya telah ditambah dengan menggunakan kaedah crop dan paste. kerja tak seni dan tak berkualiti. Bentuk persegi yang ketara setiap sudut. Pada pandangan LADY, Ruang yang LADY tak bulatkan itu sahaja yang tidak ditokok tambah oleh editor!!!! LADY tak reti nak buat editing gambar-gambar macam ini, tetapi mata LADY belum tahap rabun dan minda LADY tidak buta untuk menilai ketepatan gambar.

Kalau nak menipu.. biarlah lakukan penipuan yang bijak..  jangan sampai nampak sangat ianya penipuan!!!!!

sebenarnya tenag meroyan tu, sasaran himpunan MayDay kat KL dikatakan konon nak menghimpun sejuta penyokong, agaknya.. apabila berlaku terciptanya gambar yang diedit seperti ini menyatakan jumlah sasaran tidak tercapai, demi melindungi KEMALUAN BEESAR  hasil kegagalan mereka, maka terciptalah gambar fantasi ini. itu andaian LADY

ps: semalam LADY mlihat berita, amalan membuat himpunan 1 mei ini sebenarnya dipraktikkan olh rakyat di Indonesia. tetapi ia berkaitan perjuangan untuk pekerja demi perolehi kebajikan yang dituntut. dakah pihak penganjur melihat cara ini sebagai langkah kononnya mnentang pembangkang? nampaknya, amaan demo a.k.a himpunan jalanan ini bukan amalan bermoral rakyat Malaysia dan ia tidak praktik dilaksanakan di negara berdaulat ini. 

1 comment:

  1. Lady...tak payah nak layan spesis cam ni..Konpom Konpom keturunan yg keluar perut ibu dia terus diberi isap susu LEMBU..bukan susu tetek manusia.

    ReplyDelete