JANJI PR 2008 JANJI PRU 13 PR????


Pu3 tertanya-tanya juga. Manifesto "PR" 2008 dianggap sebagai bukan JANJI yang WAJIB ditunai. Jadi janji PRU13 "PR" agaknya bagaimana pula

Kasihan pula pu3 melihat betapa terlukanya pengundi Selangor kerana janji dimungkiri. Saat memancing undi... bulan dan bintang ditaburkan. Lidah lembut sangat janjikan kononnya mereka boleh beri apa yang BN tidak beri.

Merenung gambar di atas. Pu3 memikirkan. Apa jadinya kalau Sabah sekali lagi diperintah oleh kerajaan pembangkang. Anwar ibrahim rajin sangat turun ke Sabah menabur janji. Janji sana dan janji sini. Ditambah lagi kempen si 4 bilion si jeffrey kitingan yang mau cover-cover jenayah lamanya. Diiringi pula si Yong teck lee yang berangan-angan kawal Sabah. Lagi si lajim dan bumburing a.k.a si katak yang parti halimunannya asyik mencanang buruk.

Pu3 tidak mahu sipenipu bangsat mentadbir Sabah. Kerana mereka ini ular berbisa. Habis musnah rakyat Sabah dilenyek mereka. Janji konon perjuangkan rakyat Sabah. Mata buta tidak nampak semua dalam proses maju. Sengaja mahu menipu kerana TAMAK kuasa dan pangkat. Ini manusia WAJIB ditolak. Tembirangnya saja banyak.

Pandanglah negeri di bawah kuasa pembangkang. Jangan dengar dorang tembirang. Selamatkan BUMI SABAH dari menjadi MANGSA mereka seterusnya.

JOM TOLAK PAKATAN RAKYAT
INI KALILAH BN TATAP MANANG!!!!


#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

Popular Posts