TEKNIK MENANGGUHKAN LAGI PERBICARAANNYA. KEPAKARAN ANWAR MELARIKAN DIRI

PEWARIS ANAK BANGSA

Sekali lagi, pu3 dalam makluman dari sahabat mengatakan bahawa anwar mulai lagi strategiknya berusaha menangguhkan kes perbicaraannya terhadap kes liwat. nampak sangat King Of drama ini berusaha melarikan diri. Lari dari bertanggungjwab dengan jenyah yang dilakukannya. Jenayah yang bakal meranapkan impiannya menerajui Putrajaya dan malaysia.:

Md Yusof Abdul Aziz- Taktik Anwar Untuk Melewatkan Perbicaraan Dikenalpasti!!!

Menjelang 3 hari sehingga hari perbicaraan, Anwar telah mengarahkan blogger, portal dan jentera mereka memainkan persepsi untuk mempengaruhi mahkamah selaras dengan strategi terbarunya.
Penyebar fitnah mereka diarahkan untuk fokus kepada isu bahawa mahkamah perlu mengeluarkan sapina kepada 5 saksi. 5 orang saksi yang dimaksudk...an ialah PM dan isteri, bekas IGP TS Musa Hassan, SAC Rodwan dan tuan rumah, Hasanuddin. Secara rasionalnya, 5 individu di atas tiada kena mengena langsung dengan kes liwatnya terhadap Saiful. Apatah lagi apabila kita berbicara lebih dalam, apa kaitan mereka dengan DNA Anuwar yg dijumpai di dubur Saiful?

Tak lain tak bukan, strategi terbaru Anwar ini hanyalah demi mencari alasan untuk menangguhkan kesnya semata-mata, dan mempolitikkan proses bela dirinya. Pastinya 5 orang diatas tidak relevan untuk dipanggil, tetapi Anuwar sengaja berbuat demikian. Dan andai mahkamah berpandukan fakta, dan tidak mengeluarkan sapina kepada mereka, maka akan dicanang seluruh negara bahawa inilah konspirasi dan
Nampak gaya blogger dan penyokong cyber anwar dh menanggung dosa dengan melemparkan fitnah dan ruang untuk penyebaran propaganda . Xperlah, pu3 simpati ke atas mereka, dh itu tanggungjwab mereka yang menerima bayaran dari King Of Drama. (Psss pu3 bersyukur pu3 berdiri sendiri, tanggung sendiri so, apa jua pu3 lakukan, pu3 menulis atas rasa tanggungjawab pu3 semata)

Comments

Popular Posts