SUDAH DIKATA MEREKA MEMANG SUKA FITNAH

Pu3 Ada baca info bahawa Timbalam Pengerusi SPR, Datuk Wan Ahmad Wan Omar mengatakan, dare hasil pemantauannya , beliau telah mendapati pihak pembangkang sememangnya telah menggunakan car berkempen yang begitu agresif dengan menaburkan fitnah, hasutan Dan provokasi dalam usaha menarik sokongan rakyat sepenjang kempen pilihanraya negeri Sarawak minggu lepas.

Mesti pembangkang Akan katakan lagi, mestilah SPR Akan mengatakan demikian sebab SPR adalah agency penipu UMNO. Pu3 menanti bilalah Elozeberty Wong, art is gambar lucah itu menfailkan kenyataannya melalui twittery yang mengatakan SPR telah menolak untuk menandatangani boring bantahan terhadap pengundian 2 kale seorang pengundi. Dan juga tweetnya mengatakan , pegawai defter SPR telah mengedarkan risalah BN . Kenapa senyap sahaja, kan sekarang dah heboh PKR telah menfailkan petisyen terhadap kawasan mijoriti sedikit kerana sudah pasti Ada penipuan berlaku , pelakunya adalah dari SPR sendiri

Pembangkang ini, menang heboh, kalah kecoh!!!!! , rasanya ban gun pagi kalau tidak melalut, bukanlah pembangkang agaknya. Samakah agaknya dengan satu jangan pakai nam a perempuan yang semangatnya selepas my team mematahkan Dan membuatkannya diam dalam satunperdebatan. Asyik menyalak pula pada wall facebook si puteri. Jangan harap sinputeri itu Akan melenting hanya gangguan itu.

Comments

Popular Posts