BETULKAH USIA 60 UP MANTAIN SEPERTI YANG MUDA?????


Sibuk pula kak wan hebohkan bahawa si suami sangat menjaga kesihatan dan sering bersenam. Sebab itulah kononnya badan suaminya tegap dan tidak boroi seperti yang didakwa bahawa lelaki dalam sedutan video klip itu bukan Anwar. Alahai, cukup sihatkah? Mana sudah masalah kesihatan tulang belakangnya yang sangat kronik dahulu sehingga memerlukannya memakai penongkat leher?


Pu3 dok perhatilah bentuk badan manusia dari kesehinggalah dewasa. Sangat jauh perbezaannya. Selepas itu perhatikan pula bentuk badan manusia muda dan yang meningkat usia. Juga adaperbezaannya. Tak payahlah kata Anwar ni jaga kesihatan lebih dahsyat dengan pelakon Hollywood yang sememangnya menjadikan bentuk badan mereka asset untuk mereka dapatkan duit untuk berlakon. Rasanya Anwar buat macam tuker? Bila lak dia buat? Kan bz memanjang ngan kempen PKR nyer


Bagilah alasan logic sikit. Walau jaga badan sekalipun, boroinyer tetap adalah dengan factor usia. Tak akan sama dengan badan orang yang muda. Anyone yang tahu biologi fizikal manusia jom kita bincang hal ini.


emailkan sebarang info kepada kami di : lamansembang@gmail.com

Comments

Popular Posts