1malaysia 1 bumi.... biarkan ia cuma pandangan pribadi ketua editor

Timbalan ketua Publisiti MCA, Loh Seng Kok menggesa agar akhbar lidah rasmi UMNO, Utusan Malaysia dipulaukan oleh rakyat Malaysia. Gesaan ini dilaporkan oleh laman web berita dalam talian Malaysiakini pada 23 April 2011. Ini ekoran rencana yang ditulis oleh Penolong ketua pengarang kumpulan Utusan, Datuk Zaini Hassan minggu lepas yang mencadangkan agar digerakkan kempen ‘ 1 Malaysia 1 Bumi’.



sebaik sahaja dapat maklumat ini melalui my team hal ini, pu3 terus jejak apa cerita yang dikirimkan ke wall fb oleh Fauziah deraman. pu3 jejak laman tersebut dan daptlah penulisan ini.

sila layari web ini untuk melihat pandangan orang yang menyertai web tersebut berkenaan isu ini : http://eforum.cari.com.my/archiver/?tid-539259.html


p/S: dont worry fauziah. Dia sekadar editor bukan pun kepimpinan umno punya kenyataan. kalau sekadar pandangan editor.. ramai lagi kepimpinan dalam komponen cakap macam-macam dan jelas masyarakat malaysia bukan lagi batang kayu ikut sahaja apa mereka diarahkan. biarlah mereka baca dan biar mereka yang putuskan. Hal keputusan, biarlah kepimpinan UMNO dan BN memutuskan secara musyawarah .


kerajaan mengamalkan kebebsan bersuara melalui media sebab itu harakah, suara keadilan bebas bercakap juga mengehntam UMNO tetapi tiada penangkapanpun atau rumah penulis tiba-tiba diserbu pecah oleh anggota khas seperti berlaku di luar negara. kaji semula media massa (komunikasi) usah kata Malaysia mengamalkan sekatan ya.

Comments

Popular Posts