USAH DIGANGGU KEPIMPINAN PUTERI KAMI


Usia muda jangan dipandang tidak mampu. Lembut di wajah usah dipertikai ketegasannya. itulah pejuang bangsa Puteri UMNO yang berjuang untuk negara Malaysia.


Jika mengaku sebagai pejuang, pandanglah pada yang perlu ditentang. Usah mengganggu kepimpinan Puteri UMNO yang tidak pernah mengenal erti duduk diam dalam melaksanakan tanggungjawab mereka. Soal kepimpinan ini, usahlah dibandingkan dengan yang lepas. Masing-masing ada pendekatan dan ada kaedah yang sesuai diaplikasikan dalam pentadbiran etika itu. Meraka semua terbaik Kini, beri peluang kpada kepimpinan sekarang laksanakan tanggungjawab merka. Sokong mereka bukan memperlekehkan mereka. Bukan dijadikan kepimpinan Puteri UMNO sebagai sasaran untuk dikirim segala peluru.

JOM Raka-rakan pu3.. kita bangun tentang habis-habisan sesiapapun yang mempunyai niat, untuk memperotak-katikkan Puteri UMNO. Usah hanya jadi pemerhati dan penonton sama. Ini perjuangan kita golongan wanita muda. Jika kepimpinan kita diperlekehkan, takkan kita duduk sorok tangan. Tidak adil kita biarkan kepimpinan Puteri UMNO berjuang habis-habisan untuk kita, sedangkan kita tidak mendokong. AYUH kawan-kawan. pertahankan Puteri UMNO.


Pu3 dan pergerakan puteri UMNO Sipitang, berdiri teguh dibelakang Kepimpinan Pergerakan Puteri UMNO Malaysia di bawah kepimpinan YB Datuk Rosnah Abdul Rashid Shirlin . Dan kepimpinan Puteri UMNO Malaysia yang bersama


Comments

Popular Posts