APA SEBENARNYA SEBALIK CERITA ?

Semu tumpuan dah beralih kepada kes video aksi ranjang lagi gempar. Siapa sebenarnya datuk T yang menjadi dalang menyebarkan brakeman CCTV ini? Selepas tersebar kehangatan pasangan di atas katil itu. Datuk T ini tidak dapat dihubungi. Malahan tiada balasan daripada peguamnya apabila media berusaha mendapatkan maklumat darinya. Kenapa dengan mudah dia menyerahkan brakeman tersebut. Adakah sekadar alasan jam omega konon dicari Dan menemui pula kamera brakeman di bilik berkenaan. Sudah itu walau berkunci, sanggup dia mengupil kunci hanya untuk dapatkan kamera tersebut.

Pu3 seperti terhidu sesuatu yang janggal dalam kes ini. Sangat janggal dengan perbezaan respond yang ditayangkan oleh 'king of drama'. Dia lebih bersikap silent berbanding pertuduhan sebelumnya dengan lantang membantah. Dengan tenang sangatttttttt tenang. Umpama air sungainyang tenang... Pu3 seolah olah merasakan Ada muslihat. Ada buaya di bawah ketenangan itu.

DNA !!!! Adakah ini muslihat mengalihkan perhatian masyarakat dari hal penyerahan DNA? Esok adalah penentuan arahan mahkamah . Kenapa 2 hari sebelum keputusan debut. Dengan rela king of drama ini membuat laporan ke balai polis. Dengan mudah memberi kerjasama kepada Polis. Kebiasaannya dia bukanlah jenis mudah menerima, searing kale menunjukkan kebijaksanaannya mempertikaikan segala arahan. Malahan di mahkamah sering kali berhujah bukan menjawab soalan dari peguam.. Kenapa kali ini dia jadi 'anak yang manis'?

Masih ingatkah semasa kes 1998? Untuk mengalihkan perhatian, 'anak manis' ini telah mengalihkan perhatian dengan penyakit tulang belakangnya. Sangat kronik konon perlu dapatkan rawatan luar negara. Tetapi maklumat diperolehi, sebaik sahaja berada di luar negara, alat penyokong ntah dishpan di mana. Kembali ke Malaysia, Alat penyokong munch semula.

Pu3 tak kata dia menipu tetapi kejanggalan yang pu3 perlu kongsikan pada rakan semua. Jangan alihkan perhatian kita tentang DNA ini.

Comments

Popular Posts