BIRO SRIKANDI KEADILAN MENCIPLAK PUTERI UMNO




Membaca “Suara Keadilan” hari ini membuatkan Pu3 tersenyum lebar. Alahai sebelum ini PAS telah mewujudkan kumpulan Muslimah yang menyerupai Puteri UMNO. Kini PRK pula melakukan perkara yang sama dengan kewujudan Biro Srikandi Keadilan.

Perkataan Srikandi ini sebenarnya sudah sebati kepada Pergerakan Puteri UMNO itu sendiri. Nampaknya PKR sudah ketandusan perancangan . Mereka sudah melihat bahawa Puteri UMNO merupakan senjata kuat UMNO dan mulai mengikut kaedah sama dalam PRK. Tak nampak bezanya pendekatan yang mereka katakan berbeza dengan Puteri UMNO. Kebajikan? Itu sudah lama dilaksanakan oleh Puteri UMNO dengan menggunakan nama Program “menyusur Akar”

Apapun terima kasih Pu3 ucapkan. Bangganya Pu3 senbagai Puteri UMNO. Pembangkang semakin nampak mengkagumi Puteri UMNO walau lidah sahaj kata itu ini hal puteri UMNO.. Agaknya mereka tidak tahu apa lagi nak sergah Puteri UMNO. Kali ini, relakan diri meniru pula.


Betullah bunyi "suara Keadilan" Biro Srikandi bukan saingan Puteri UMNO. Pengakuan itu menunjukkan bahawa Biro Keadilan tidak akan mampu menandingi kehebatan Puteri UMNO. Apapun dikatakan , dahlah namapun ciplak dari istilah gelaran Puteri UMNO. pendekatan, sebiji xder original dr PKR langsung. "COPY' and "PASTE" dr Puteri UMNO. Waalllllllaaaaaa!!!!!!

Comments

Popular Posts