PENGAKUAN EKSKLUSIF: ZAIRIL BUKAN ANAK TAN SRI MOHAMED KHIR JOHARI



Tengok raut wajah untuk pertama kali semasa namanya sangat HOT selepas CEC DAP  dah buat pu3 meneka. " he not malay or pure malay!"  Wajah kecinaan itu juga menggamit andaian pu3. Kenapa lim Guan eng melantiknya pada peringkat awal dan kemudian diisytihar kononnya salah kira undian dan menempatkannya sebagai layak menduduki anggota tertinggi DAP.

SILA BACA PENDEDAHAN PAPAGOMO DI BAWAH INI.

PENGAKUAN EKSKLUSIF - Zairil Akui Beliau Anak Pungut Tan Sri Mohamed Khir Johari

 Anak Angkat

Gomo mungkin tidak beradap, apatahlagi memang kurang ajar. Namun ini dah memang sikap Gomo yang suka mencari pasal dengan puak pembangkang tampa mengira pemimpin mana sekalipun. Pada Gomo mereka ini tidak ubah seperti DUBUK yang begitu jijik untuk kita pilih sebagai pemimpin negara.
Gomo nak ulas kenyataan Ziaril Khir Johari yang dipilih DAP untuk menduduki Jawatankuasa Eksekutif Pusat.

"Saya tahu siapa ayahanda saya, dan bagi saya itu sudah mencukupi," jelas Zairil sambil menyatakan beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya, malah berharap untuk mewarisi integriti, ketabahan dan prinsip Allahyarham Khir Johari.

"Saya sedar bahawa mereka yang menganiayai saya ingin menghancurkan semangat saya. Namun begitu, sekiranya saya mengalah, saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya," 

- Sumber DAP


Gomo ulang sikit apa yang si Zairil ni cakap "beliau berbangga kerana bukan saja mewarisi darahnya. "saya bukan saja akan mengkhianati diri, malah mengkhianati warisan ayahanda saya,"

 Bapa angkatnya adalah MELAYU

Hakikatnya yang sebenar DAP tahu bahawa Zairil ini adalah berketurunan dan berdarah daging Cina dan bukannya Melayu. Apa yang DAP lakukan adalah untuk mengkaburi mata rakyat Malaysia terutama Melayu dalam pakatan pembangkang bahawa DAP memilih seorang Melayu menjadi Ahli Jawatankuasa Eksekutif pusat DAP.

Pendek kata DAP sekali lagi menipu orang Melayu agar Melayu terus menjadi budak suruhan DAP!!! Sebab itulah pimpinan DAP tak menentang perlantikkan sesama bangsa mereka dalam jawatankuasa Eksekutif pusat DAP.

 Anak angkat Tan Sri Mohamed Khir Johari


Dokumen diatas adalah dokumen tulin dan sahih, dan Gomo cabar Zairil ataupun mana mana pimpinan DAP SAMAN Papa Gomo jika dokumen ini tidak benar. Gomo suka untuk menjelaskan kebenaran buat seluruh rakyat Malaysia akan penipuan yang DAP lakukan dalam isu ini.

So Zairil yang dok kata Warisan Khir Johari berdarah Melayu silalah buktikan anda benar benar anak darah daging Khir Johari.

Gomo bukan nak mengaibkan atau menghina Zairil tetapi nak rakyat sedar malah Zairil sendiri jujur jika benar beliau seorang yang ikhlas dalam perjuangan politik ini. DAP mempergunakan Zairil sebagai alat boneka mereka semata mata dan seharusnya Zairil sedar pekara ini.

Amacam DAP? Kasi SAMAN lah...

Sumber: papagomo dot com

Kalau begitulah pengakuan Zairil. Ertinya.. DAP masih gagal meletakkan orang Melayu dalam jawatankuasa tertinggi DAP. Hanya meletakkan dia atas penggunaan nama Islamnya. Tak bermakna dia adalah Melayu. Yang melayu adalah bapa angkatnya tetapi bukan dirinya. Beragama Islam tak bermaksud dia Melayu. Bangsa dan agama adalah berbeza. Sesungguhnya penganut agama Islam bukan hanya Melayu semata.!

Seperti sebelumnya. Pu3 tetap kata. DAP menolak Melayu walau mempergunakan melayu DAP untuk mengaburi tipu muslihat mereka untuk menuntut berkuasa.

#1MalaysiaTolakFITNAH
#BNBah
#JanjiDitepati
#PASHANYAPARTIPOLITIK
#PRKakiPenipu

Comments

  1. KO BALIK LA AGAMA ASAL KO WEIII PEGI SEMBAH TOKONG KO BALIK . IF U GO BACK TO YR TOKONG IT'LL BE AN EXECPTIONAL CASE. WE'LL LET U GO BACK.... THERE'S NO POINT IF U STAY BECAUSE U DO NOT APPEAR TO BE LIKE A MUSLIM ..... FUCK U CINA BABI HUTAN !! KALAU SYIAH LAHANATULLAH KATA MALAIKAT SALAH ADDRESS SEMASA MENGHANTAR WAHYU KEPADA RASULULLAH, DIA NI PLAK SALAH MASUK AGAMA SEBAB DIA ISLAM SEBAB PADA NAMA JE DIA TERSALAH PINTU TOKONG TAK SENGAJA TERMASUK PINTU MASJID, KALAU TANYA AL FATIHAH PUN AKU RASA TERNGA-NGA NGEH CINA NI... ARWAH KHIR JOHARI HAD MADE BIG MISTAKE FOR ADOPTING enemy in silence (SNAKE IN THE GRASS)....

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts