LAHAD DATU : MUSLIHAT TIAN CHUAN MULAI TERBONGKAR!!!



Memang rasa tak pelik apabila Tian Chuan membuat kenyataan menghina situasi di Lahad Datu sebagai lakonan semata. Betullah tu! Dia sengaja menutup perancangannya ! Walau menfitnah editor keadilan daily yang selama ini antara yang banyak membantu kempen ke atas dirinya!!!!

Baca lagi...

MOTIF TIAN CHUAK DIDEDAHKAN!!!

Halamak! Habis la Si Tian Chuak tu kali ni. Dah ada pihak yang cuba mendedahkan motif serta bukti penglibatan dia dalam isu yang berlaku di Lahad Datu.

Hakikatnya, semua orang tau yang Si Tian Chuak tu terlibat menjadi dalang dalam konflik yang berlaku. Sebab itu dia keluarkan kenyataan sebelum ini dalam Keldai Daily.

Yang sebenarnya, DIA yang nak alih perhatian rakyat. DIA yang cuba nak memesongkan tumpuan agar semua kerja - kerja yang DIA buat tak diketahui oleh orang ramai.


Nah! Sekarang apa lagi dia nak kata? Dia nak nafikan jugak ke kenyataan ni? Dia nak kata yang pendedahan ini satu lagi konspirasi UMNO?

Sudah la!!! Tak payah la nak cakap banyak. Setakat cakap je buat apa. Kalau dah rasa bersalah tu, macam - macam benda la yang diorang buat. Semuanya untuk cover malu punya pasal. Bukannya kita tak tau!!!

Sumber: semut hitam blog

Rasanya.. berapa ramai bodyguard dan pengawal keselamatan yang bakal menjadi perisai manusia untuk Tian chuan selepas dia bercakap sedemikian?

Comments